Jump to content

jimmyboy8301

Member
  • Content count

    2,460
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

jimmyboy8301 last won the day on January 9

jimmyboy8301 had the most liked content!

Community Reputation

656 Excellent

About jimmyboy8301

  • Rank
    Senior Enthusiast
  • Birthday 03/20/1983

Contact Methods

  • AIM
    WildChevys
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Name
    James
  • Location
    New Jersey
  • Gender
    Male
  • Drives
    2017 SIlverado LTZ Z71 6.2L

Recent Profile Visitors

8,762 profile views
  1. Wheel Spacer?

    i measured, plus i also read it several places. if you google the specs on the silverado you'll find the front track width is wider
  2. Wheel Spacer?

    BDS and most other lifts increase the track width 1.5" per side, however the front track width is .25" wider per side stock. the total being 1.75"
  3. Wheel Spacer?

    Yup, 1.75” Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Wheel Spacer?

    it’s gotta be more head on Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Wheel Spacer?

    The widened track is blatantly obvious bro lol. It’s about 1.75” per side also, not 1.25” Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. 2018 Muffler Delete - Straight Pipe Work?

    they only way these trucks are obnoxiously loud is with headers
  7. 2018 Muffler Delete - Straight Pipe Work?

    brilliant statement smh as for how it will sound, it should sound fine. I have a dynomax bullet dumped right before the axle on a 6.2 and IMO it sounds great. quiet at idle , rumbles nice at acceleration, and screams at WOT.
  8. Pictures of the dogs that protect your truck

    My 6 month old cane and 10 year old Boston Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. I’m sure they’re just fine and I’ve seen several trucks with modified sets, I’m just pointing out the goofy shit GM says Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. GM actually notates on them to not be used for regular driving lol Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Post your 2014+ wheel/tire set-up

    Hahahahaha Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. 2014+ Suspension Lifts

    I think you mean traction bars lol Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Post your 2014+ wheel/tire set-up

    Would you want to maybe not, could you? 100% and with the fox setup it would handle it with ease. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Post your 2014+ wheel/tire set-up

    Thanks! Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. Wheel Spacer?

    The front is 1/4” wider per side Sent from my iPhone using Tapatalk
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.